Thursday, May 20, 2010

Miftahul rizqi

Agak lama ummi tak menulis di sini.Fawwaz dah pun mencecah 6 bulan dan boleh merangkak ke sana sini.Ummi sayang sangat kat Fawwaz.Fawwaz dah pun start ummi bagi makan.His 1st solid food is rice nestum.

Setiap perkara yang berlaku tu ada hikmahnya kan dan Allah tu Maha Adil dan Maha Bijaksana dalam aturanNya.Walaupun ummi sebenarnya masih berduka sebab tak berjaya perolehi sebarang pekerjaan ..ummi redha dan yakin pasti ada sebab kenapa Allah uji ummi macam ni.Hikmah yang paling ummi nampak ialah Fawwaz mendapat perhatian dan jagaan sepenuhnya dari ummi dan ummi dapat uruskan tugasan sebagai suri rumahtangga dengan sedaya yang mampu.Kekadang ummi jadi kelu nak menjawab bila orang asyik tanya "tempat keje takde panggil ke" ... sampai ummi naik malas nak menjawab dan bagitahu.Dah banyak call yang suh ummi attend inteview since dalam confinement period aritu tapi ummi tak leh g sebab offer tu semua kat KL dan area2 Shah Alam.


ye ummi kene cekal dan kuat .. kali ni ummi nak jawab .. "saya bekerja sendiri :) " ... ye saya lah pekerja dan sayalah boss .. saya mencipta kerja untuk mencari extra income untuk membantu suami saya.Dan ummi nampak rezeki ummi dalam bidang perniagaan ni makin bertambah2 ..terima kasih tak terhingga Ya Al Khaliq .. Arrahman ..Arrahiim ...semoga segalanya berjalan dengan baik .. business ummi .. anak ummi dan keluarga kita ..

No comments:

Post a Comment